Η Ogilvy δημιούργησε για την Cosmote ένα digital activation ειδικά για γονείς: το School of Cool, ένα online σχολείο internet που προσπαθεί να μάθει στους γονείς τη νέα, digital γλώσσα των παιδιών τους, μέσα από σύντομα video-μαθήματα.
Οι γονείς μπορούν να μάθουν τι σημαίνουν τα ακρωνύμια που χρησιμοποιούν τα παιδιά τους, τι είναι τα emojis, τα hashtags, αλλά ακόμα και να μπουν στον κόσμο του gaming. Και φυσικά να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους με σύντομα, διασκεδαστικά τεστ.
Την έναρξη των μαθημάτων συνόδευσε ένα promo video στο οποίο αληθινοί, ανυποψίαστοι γονείς, καλούνταν να αποδείξουν τις γνώσεις τους γύρω από το Internet και τα social media, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.
Με το School Of Cool οι γονείς μπορούν να εξερευνήσουν την κουλτούρα του Internet με διασκεδαστικό τρόπο και να μάθουν τους νέους κώδικες επικοινωνίας των παιδιών τους, ώστε να έρθουν πιο κοντά τους και να μπορούν να τα προστατεύσουν πιο αποτελεσματικά.
Οι “τάξεις” του είναι ανοικτές σε όλους. Και για όποιον θέλει να δοκιμάσει τις γνώσεις του, η εξεταστική αρχίζει στο www.e-parenting.gr/school-of-cool.
Πηγή: advertising.gr