Επιμέλεια: Αγγελική Αλεξοπούλου
Οι φετινές διαφημίσεις του Σούπερ Μπόουλ αφορούν τους μπαμπάδες και τις κόρες τους
Επειδή πολλοί άντρες βλέπουν το Σούπερ Μπόουλ με τα παιδιά τους στο σπίτι, διάφορες εταιρείες, όπως η Hyundai, ελπίζουν ότι οι θεατές θα ταυτιστούν με τον κωμικό Kevin Hart, ο οποίος βλέπει την κόρη του να βγαίνει το πρώτο της ραντεβού και συνειδητοποιεί ότι η εφαρμογή “Car Finder” στο Hyundai Genesis του θα τον βοηθήσει να κατασκοπεύσει το νέο ζευγάρι, ώστε να είναι σίγουρος ότι η κόρη του είναι ασφαλής.
Μια άλλη, πιο αστεία εκδοχή της σχέσης κόρης και πατέρα δείχνει η Pantene, που έβαλε μερικούς ποδοσφαιριστές με τις κόρες του να φτιάξουν βίντεο με οδηγούς για όμορφα χτενίσματα στο YouTube. Τα αποτελέσματα; Καταπληκτικά!
Η Pantene θέλει να ενθαρρύνει τους μπαμπάδες του κόσμου να πιάσουν μια βούρτσα και ένα προϊόν για μαλλιά – αφού είναι εταιρεία προϊόντων μαλλιών – και να ασχοληθούν κι αυτοί με την περιποίηση των μαλλιών. Το styling των μαλλιών είναι μια καλή ευκαιρία για ποιοτικό χρόνο ενός πατέρα με την κόρη του, ειδικά μάλιστα για εκείνους που φοβούνται το ενδεχόμενο να χτενίσουν τα μικρά τους κοριτσάκια. Όχι πως οι κοτσίδες είναι και πυρηνική φυσική και πλέον, το ίντερνετ είναι γεμάτο από χρήσιμα βίντεο που παρέχουν πολύτιμη βοήθεια, όμως όταν δεν είχες ποτέ μακριά μαλλιά και δεν έχεις παίξει ποτέ με κούκλες, είναι πολύ πιθανό να μην γνωρίζεις ούτε πώς να χτενίσεις τα μαλλιά, πόσο μάλλον να τα πλέξεις! Με αυτά τα αξιαγάπητα βίντεο των ποδοσφαιριστών που περιποιούνται τα μαλλιά της κόρης τους, η Pantene ελπίζει ότι πολλοί μπαμπάδες θα προσπαθήσουν να κάνουν το ίδιο.