Όλοι ξέρουμε ότι η μπύρα δεν είναι και το καλύτερο ποτό για όσους προσπαθούν να ακολουθήσουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Αυτό, βέβαια, δεν σταματά τις εταιρείες παραγωγής αλκοολούχων ποτών από το να παρουσιάζουν στις διαφημίσεις τους μοντέλα με καλοσμιλεμένα κορμιά.
Ωστόσο, μια Γερμανική εταιρεία παρασκευής μπύρας αποφάσισε να ακολουθήσει μια πιο τίμια προσέγγιση στην διαφημιστική καμπάνια της κι όπως μπορείτε να δείτε, το αποτέλεσμα είναι τόσο ανακουφιστικό όσο μια παγωμένη μπύρα σε μια ζεστή μέρα!
Αντί να χρησιμοποιήσουν τα χαρακτηριστικά, ανδρικά μοντέλα, οι υπεύθυνοι της Bergedorfer Bier σε συνεργασία με τη γερμανική διαφημιστική εταιρεία Jung von Matt αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν άνδρες που πιστεύουν ότι βρίσκονται πιο κοντά στον μέσο καταναλωτή μπύρας. Και με αυτό, εννοούμε άνδρες με το γνωστό…μπυροκοίλι.
Κι όχι μόνο αυτό, αλλά αποφάσισαν να τους δείχνουν να αγκαλιάζουν με στοργή τις μπυροκοιλιές τους, όπως ακριβώς μια έγκυος μητέρα αγκαλιάζει την κοιλιά της, με το σλόγκαν “Brewed with love” (=παρασκευάζεται με αγάπη). Πάντως, φαίνεται πολύ ταιριαστό.