Δυστυχώς, τα τέρατα που φοβόμαστε σαν παιδιά, συνήθως δεν είναι και αυτά που αντιμετωπίζουμε μερικές φορές σαν παιδιά. Η πρόσφατη διαφήμιση της Fragile Childhood επικεντρώνεται σε αυτά τα αληθινά τέρατα: τους αλκοολικούς γονείς.
Στη διαφήμιση αυτή, βλέπουμε τρομαγμένα παιδιά που έχουν να αντιμετωπίσουν στην καθημερινότητά τους μια φιγούρα που μοιάζει να βγήκε από κάποιο θρίλερ. Όσο η μουσική δυναμώνει, ωστόσο, καθεμιά από αυτές τις φιγούρες αλλάζει και παίρνει κατά κάποιον τρόπο τη μορφή ενός γονέα. Και όπως στις ταινίες τρόμου, έτσι κι εδώ το θύμα υποφέρει από το γεγονός ότι κανένας άλλος δε μπορεί να δει αυτό το τέρας.
Η Fragile Childhood ιδρύθηκε το 1986 σε μια προσπάθεια βοήθειας προς τα παιδιά με αλκοολικούς γονείς. Αυτή η τόσο έντονη διαφήμιση είναι μια μεγάλη προσπάθεια του οργανισμού αυτού, που ενθαρρύνει τα παιδιά να αναζητήσουν βοήθεια για να αντιμετωπίσουν αυτά τα τέρατα που δεν μπορούν – και που δε θα τολμούσαν – να αντιμετωπίσουν μόνα τους.